O kampanii

"Myśl! …o seksie" to kampania społeczna mająca na celu zmianę i utrwalenie postawy w zakresie stosowania bezpieczniejszych praktyk seksualnych w codziennym życiu skierowana do mężczyzn homoseksualnych, jak również do innych mężczyzn, którzy miewają stosunki seksualne z mężczyznami (tzw. MSM).

Pierwsza edycja miała miejsce w 2011 roku. Kampania ta nadal jest aktualne i opierał się na dwóch podstawowych elementach.
Pierwszym z nich jest seria rozmów z ważnymi dla świata LGBT i znanymi w nim osobami. Poruszany w nich jest temat ich osobistego stosunku do używania prezerwatywy, bezpieczniejszych zachować seksualnych a także ogólnie do HIV/AIDS.
Drugim elementem jest szeroka baza wiedzy powstała z kompilacji różnych materiałów stworzonych na przestrzeni lat przez organizacje pozarządowe zajmujące się tematem zapobiegania rozprzestrzeniania się HIV/AIDS.

W latach 2014-2015 odbywa się druga edycja kampanii - opiera się ona na historiach, które mogą przydarzyć się każdemu. W jej kreacji wykorzystaliśmy elementy procesualnego modelu zmiany zachowań (HAPA).

Kampania społeczna "Myśl! ...o seksie" została stworzona przez Majestic Media sp. z o. o. z inspiracji Stowarzyszenia na Rzecz Osób Wykluczonych i Zagrożonych Wykluczeniem Społecznym "Podwale Siedem".
Sponsorem pierwszej edycji kampanii był Abbott Laboratories Poland sp. z o.o., natomiast środki na drugą edycję zostały przyznane w ramach grantu Pozytywnie Otwarci 2014.
Kampanię wspierają liczne organizacje pozarządowe oraz media LGBT.

Partnerzy kampanii

pozytywnieotwarci.pl
Majestic Media
cd4.pl
Podwale Siedem